Update från sommaren

Har i stort sett inte skrivit här sen i början av sommaren. Men nu tänker jag börja om igen :) när man faktiskt har mycket mer tid till annat så varför inte? Iallafall kortfattat denna sommar så har jag i stort sett bara jobbat, och på min lediga tid har jag festat med kompisar, chillat, tagit vara på vädret (ibland) blekaste sommaren ever! Har inte bott hemma heller, bor hos simon för tillfället =)
Jag måste säga att denna sommar har varit den bästa, jag har haft ett hur bra jobb som hellst och att jag har även fått timvick där är ju inte helt fel så man håller sig kanske flytande med jobb också!
Tur man far till kreta på lördag i en vecka, då får man igen lite sommarlov också ;)
Här är lite bilder från i sommar.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0